جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام حسینی‌نسب گفت: قطعاً رژیم جنایتکار پاسخ پشیمان کننده دریافت خواهد کرد و خون این شهید، نابودی رژیم غاصب و جنایتکار را تسریع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سلطانیه با اشاره به ترور و شهادت شهید اسماعیل هنیه و با بیان اینکه اسماعیل هنیه در غزه متولد و در آنجا تحصیل و به یک مجاهد و مبارز در راه آرمان فلسطین تبدیل شد و در این راه شکنجه کشید، زندان رفت و ۱۰ نفر از فرزندان و نوه‌هایش شهید شدند و در نهایت توسط رژیم صهیونیستی ترور شد، اظهار داشت: رژیم جنایتکار صهیونیستی، مهمان ما را که از لحاظ مقررات بین‌المللی مصونیت داشت در کشور ما شهید کرد.

وی با بیان اینکه ترور و شهادت اسماعیل هنیه نشانه درندگی رژیمی است که به مقررات بین‌المللی نیز پایبند نیست، تصریح کرد: قطعاً رژیم جنایتکار پاسخ پشیمان کننده دریافت خواهد کرد و خون این شهید، نابودی رژیم غاصب و جنایتکار را تسریع خواهد بخشید.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به‌آغاز به کار دولت چهاردهم و با اشاره به معرفی وزرا، یادآور شد: رئیس‌جمهور باید به وعده‌های خود در تشکیل کابینه عمل کند، معرفی چهره‌های تکراری و ناموفق و نیز با سن بالا که انگیزه کار و توانایی مسئولیت ندارند ضلالت است، بنابراین دولت وفاق ملی باید از ظرفیت و توانایی همه نخبگان استفاده کند تا شعار و عمل یکی باشد.

وی اولویت اول دولت را اقتصاد دانست و با یادآوری اینکه اولویت اقتصاد به معنای رها شدن فرهنگ نیست، ابراز کرد: دولت چهاردهم در حالی مدیریت اجرایی کشور را تحویل گرفت که میزان نقدینگی و تورم روند نزولی دارد و برای اولین‌بار کشور نرخ بیکاری ۸ درصدی را تجربه کرده است.

حجت الاسلام حسینی‌نسب با بیان اینکه ارزش پول ملی و معیشت مردم دو موضوعی است که همچنان با نقطه مطلوب فاصله دارد، خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات، تیم اقتصادی دولت باید انقلابی، امین، پرانگیزه و دردآشنا به مشکلات مردم باشند.

امام جمعه سلطانیه، با اشاره به همزمانی برنامه پنج ساله هفتم توسعه با آغاز به کار مجلس جدید و دولت جدید، عنوان کرد: دولت و مجلس باید چهار سال این برنامه را با تعامل و همکاری هم اجرایی کنند تا در مسائل اقتصادی شاهد تحول باشند، خصوصاً که رئیس‌جمهور چهار دوره نماینده مجلس بود و سابقه وزارت نیز دارد.

امام جمعه سلطانیه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار و با بیان اینکه خبرنگاران صدای نشنیده شده مردم هستند، با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران، گفت: خبرنگار صدا و سیما در شهرستان سلطانیه با دست خالی کار می‌کند و انتظار این است که صدا و سیمای استان حمایت کند، تا کی باید دفتر خبری در سلطانیه مجهز نباشد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا و با بیان اینکه در این انتخابات به شدت دو قطبی، برای سومین بار مادورو کاندیدای مخالف سیاست‌های آمریکا پیروز شد و آمریکا که میلیاردها دلار هزینه کرده بود تا کاندیدای غرب‌گرا رأی بیاورد اما مردم ونزوئلا آمریکا را ناکام گذاشتند، خاطرنشان کرد: با ریاست جمهوری مادورو، ونزوئلا حیاط خلوت برای آمریکا نیست بلکه با حضور قدرت‌هایی مثل روسیه، چین و ایران، ونزوئلا به منطقه تهدید برای آمریکا تبدیل شده و دولت چهاردهم باید از این فرصت‌ها استفاده کند.

حجت‌الاسلام حسینی نسب، با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و با بیان اینکه از منظر اسلام، انسان کریم است و کرامت دارد و حق حیات بالاترین حق هر انسانی بوده، گفت: بمباران اتمی هیروشیما توسط آمریکا با ۱۶۰ هزار کشته و مجروح و جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در غزه با حدود ۴۰ هزار شهید و بیش از ۹۰ هزار مجروح، نمونه‌ای از کارنامه سیاه استکبار جهانی علیه بشریت است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha